5 лютого 2019 року у світі буде відзначатися День безпечного Інтернету

четвер, 4 лютого 2016 р.

Онлайн гра "Дикий Інтернет Ліс"

   Онлайнова гра Wild Web Woods (Дикий Інтернет Ліс) частина програми Ради Європи "Будуємо Європу для дітей та разом із дітьми". Її цілі – заохочувати людей знати та поважати права дитини, а також захищати дітей від всіх форм насильства. Ці правила закріплено в Конвенції про права дитини – правовому документі Організації Об'єднаних Націй.
   Гра спрямована на те, щоб навчити дітей уникати пасток в Інтернеті та вправно ним користуватись, у той же час розважаючись та знаходячи в цьому задоволення.
В основу гри покладено довідник Ради Європи "Інтернет-грамотність", який містить багато порад для батьків та викладачів. Гра доступна українською та російською мовами. 
   За умовами гри потрібно потрапити в е-місто. Для цього потрібно знайти дорогу та пройти 4 міста. Для переходу на наступний рівень потрібно зібрати 4 монети «Інформація», «Приватне життя», «Безпека», «Свідомість».

5 коментарів:

  1. я не как не могу зайти в ету игру

    ВідповістиВидалити
  2. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості до остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Г-н, Бенджамін Лі. Контактна інформація .via WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити
  3. Мојот Сведоштво Здраво на сите. Овде сум за да сведочам како го добив мојот заем од г-дин Бенџамин, откако аплицирав неколку пати од разни заемодавачи кои ветија дека ќе им помогнат, но тие никогаш не ми го дадоа заемот. Додека мојот пријател не ме запозна со г-дин Бенџамин Ли вети дека ќе ми помогне и навистина направи како што вети без никаков облик на задоцнување. Никогаш не мислев дека има уште сигурни заемодаватели додека не се сретнам со г-дин Бенџамин Ли, кој навистина помогна со заемот и ми го смени верувањето. Не знам дали на некој начин имате потреба од оригинален и итен заем, слободно контактирајте го господинот Бенџамин преку WhatsApp 1-989-394-3740 и неговата е-пошта: Lfdsloans@outlook.com ви благодарам.

    ВідповістиВидалити